Psikolojik sorunlarimmi var
İyi günler ben 7 senelik evli üç çocuk annesiyim cocuklarım küçük 6 4 2 yaşlarında 2 oğlum ve kızım var ruhsal olarak iyi deqilim sağlığımdan şüpheliyim sürekli baş ağrım halsizligim var unutkanlığım haddinden fazla yemek yedirdiğim çocuğum karşımdayken diğerlerine kardeşiniz nerede diye soruyorum eşim çalışıyor ama aynı zamanda alkol alıyor bazen alkolü çok abartıyor bazen de sakin bana karşı bir zararı yok çocuklarına karşı da zararı yok cezaevine girdi 14 ay yattı cezaevinden çıktıktan 6 ay sonra kaza yaptı kaza sırasında çenesi kırıldı ameliyatı vs psikolojik olarak çok fazla çöktüğümün farkındayım karşımdaki leri anlayamıyorum ama kendimi de anlayamıyorum sürekli kendi kendime konuşuyorum eşim kaza yapmadan önce 1 ay boyunca eşimin beni bırakıp gittiğini gördüm rüyamda ondan sonra kaza yaptı şimdi de ben eşimi bırakıp gidiyorum gibisinden rüyalar görüyorum psikolojik olarak kendime bir şey olacak sanıyorum ve birçok şey bana ne yapmam gerektiği hakkında bilgi verir misiniz
14 Ekim 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba kötü günler geçirmişsiniz. Bu durumlara verdiğiniz tepkiler doğal olmakla beraber bu belirtilerin vitamin eksikliğinden kaynaklanmadığını doğrulamak için bir dahiliye doktoruna görünmenizi öneririm. Kendi kendinize konuşmak yerine çevrenizdekilerle konuşsanız veya uzman birinden yardım alsanız size daha iyi gelir diye düşünmekteyim.
17 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, sanırım yaşamınızda birçok sorumluluğu kendiniz alıyorsunuz. Eşinizin yaşadığı problemler ve çocuklarınızın sorumluluğu nedeniyle kendinizi ihmal etmiş olabilirsiniz. Kendi kendinize konuşmanız da problemlerinizi paylaşacağınız bir sosyal destek bulamamanızdan kaynaklanıyor olabilir. Ayrıca kendi kendine konuşma davranışı bireyin problemli durumu anlamlandırma ve çözüme ulaştırma amacıyla yaptığı bir davranış da olabilmektedir. Anladığım kadarıyla eşinizden ayrılma konusunda yaşadığınız kaygı da kendini rüyalarınızda açığa vuruyor. Ancak yaşadığınız problemleri daha detaylı olarak değerlendirmemiz, ve isteğiniz halinde psikolojik danışma sürecimize başlamamız gerekir. Bunun için benimle iletişime geçebilirsiniz. Görüşmek dileğimle
16 Ekim 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhaba sevgili danışan, çocuklarınızın yaş aralığı çok yakın ve üst üste birçok şey yaşamışsınız. En son ne zaman kendiniz için bir şey yaptınız? Ne zaman bireysel zaman geçirdiniz ? Bence psikolojik desteğe başlayarak kendiniz için iyi bir adım atmış olursunuz. Görüşmek dileğiyle. Psikolog Duygu Güner
16 Ekim 2020