Rekroaktif kuskanclik
Sevgilimin geçmişinde bütün detaylari sordum öğrendim onları sürekli düşünüyorum kendimi tutamıyorum önceki hayatındaki insanları görüp goremiyecegimize ve onların tepkilerine kisacaasi herşeyi kafama takıyorum yardımcı olur musunuz teşekkür ederim
24 Nisan 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Şebnem Akı Karaoğlu
Merhaba, öncelikle sevgilinizin geçmişini detaylı olarak sizinle konuşması onun açık bir iletişimi olduğunu ve size önem verdiğini ve güvendiğini gösteriyor. Önemli olan sevgilinizin bugün sizle birlikte olduğudur. Geçmişte olanlar adı üstünde geçmişte kalmıştır. Fakat bu konu elinizde olmayan bir biçimde sizi meşgul ettiği için bununla baş etmeyi öğrenebileceğiniz ve durumun rahatsızlığından kurtulabilmeniz için profesyonel bir desteğe başvurabilirsiniz. Bu konuda size yardımcı olabilirim. Dilediğiniz zaman benimle görüşebilirsiniz.
7 Mayıs 2020
Psikologofisi Uzmanı
Size her şeyi anlatmış olması aslında geçmişin geçmişte kaldığının ve bundan dolayı sizin sorularınızı cevaplamış olduğunu gösterir. Artık sizinle beraber ve sizinle devam etmek istiyorsa sizin bu noktada kendinize olan güveninizi artırmanız gerekmektedir. Düşünce yapımızı değiştirmeye ne derseniz; Geçmişi size getirmişken neden geçmişte kalmayı seçelim? Bu yolun sonunda size ulaşmış. Bugün ve şimdiye odaklanmayı deneyebilirsiniz.
27 Nisan 2020