Sıkıntı büyük
Bildiğiniz gibi pandemi sürecinde evlerde kaldık ve hala kalmaya devam ediyoruz ben üniversite öğrencisiyim ve yeni dönemde de okulumuz uzaktan devam edecek ama ben bunu artık kaldıramayacağım yani sadece o da değil ki sürekli evdeyiz hicbir şey yapmıyoruz eski hayatıma artık devam etmek istiyorum için çok daraldı hayatın yüklerini sırtımda fazla fazla hissediyorum evde de hafif gergin durumlar oldu anne ve babam arasında sonrasında yani yaptığım het şeye bir kulp bulunuyor gibi oluyor yani sıkıntılı daha da bitmedi ki yani ben zaten bu süreçten önce de biraz sıkıntılı bir durum yaşadım daha hala onun şeyini de üstümden atamadım madem açıkça anlatıyoruz anlatayım bunu da aşık olduğum kişinin sevgilisi varmış ve biz o kişiyle aynı sınıftayız hergun görmek işkence gibiydi öyle yani baya şanssız da bir insanım hayatım da işlerim de asla yolunda gitmiyor kendimi ciddi anlamda yalnız bunalmış tükenmiş bitmiş hissediyorum olumlu hiç-bir olmuyor ya çok az değer veriyor insanlar Çok kararsız da bir insanım o huyunu da hiç sevmiyorum ama kendimi çoook seviyorum kimseyle böyle paylaşmıyorum da ondan da içim çok doluyor bir gün patlayacak valla atlayıp arabaya birkaç günlük de olsa tek başıma bir yerlere gidip kafa dinlemek istiyorum yani cidden kafa dinlemeye ihtiyacım var ama onu da yapamıyorum şartlar gereği aslında okullar açılsa biraz ortam değiştirsem iyi olucam da oda olmuyor yani kafamı dinleyebileceğim bir yer yok ne yapacağımı da Bilmiyorum yardımcı olabilirseniz şimdiden çok teşekkür ederim sağlıklı günler dilerim.... Ha bir de şu var ben herkesi düşünüyorum yardımcı oluyorum ama beni kimse düşünmüyor.
1 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhaba, Kendinizi kışkırtan olaylara daha olumlu ve gerçekçi bir bakış açısıyla yaklaşmayı başarabildiğinizde, kendinizi hayatınız üzerinde daha fazla kontrol sahibi ve mutlu hissedebilirsiniz. Zihindeki bu durumdan kurtulmanın tek yolu, düşünceler ile duygular arasındaki bağlantının farkına varmak ve öfkenin ilişkilere ve sağlığa zarar verdiğini sık sık kendinize hatırlatmaktır. Öfke, büyük ölçüde akla aykırı inançlar, beklentiler ve iç konuşmanın sonucu olarak ortaya çıkmaktadır. Bundan dolayı, akla aykırı inançlarınızdan ve iç konuşmalarınızdan vazgeçmelisiniz. Öfkenize başkalarının neden olduğu inancından vazgeçerek, kendi öfkenizi artırmanın ve azaltmanın sorumluluğunu üzerine almalısınız. Öfkelendiğiniz konuda sağlıklı karar verebilmek için sakinleşip kendinize zaman tanımak en doğrusudur. Çok derin öfkelerin yatışması için zaman gerekir. Sinirli olduğunuz anlarda durumu denetleyebilmek için neye ve niçin kızdığınızı kendinize sormalısınız. Bu soruyu sormakla önem verdiğiniz hangi ilkenin çiğnendiğini görecek, bir yandan da o ilkenin doğruluğunu, kızmaya değer olup olmadığını anlamış olacaksınız. Daha fazla bilgi almak istiyorsanız yada artık durumunuzu hiç bir yöntemle kontrol altına alamıyorsanız lütfen en kısa zamanda randevu alın.
1 Eylül 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
1 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Pandemi sürecinde bu sorunlar fazla olmaya başladı öncelikle sizi daha iyi tanıyabilmem açısından ve terapinin daha iyi ilerlemesi için randevu alırsanız sevinirim
1 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
1 Eylül 2020