yemek hayatımı mahvediyor.
Doyduğumu hissetmiyorum. Yüksek miktarda yemek yiyorum. Fakat zayıf da olmak istiyorum kendimi aç bırakıyorum. Canım tabak tabak deli gibi yemek istiyor hayallerini kuruyorum. Napıcam bilmiyorum. Kendimi suçlu hissediyorum. Kusmak istiyorum ama yapamıyorum. Ne yapmalıyım?
30 Ekim 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Ne zamanları canınız böyle yemek istiyor? O sırada hayatınızda neler oluyor. Genelde hangi durumlarda hangi duyguyla bu davranışınız artıyor bunları gözlemleyebilirsiniz. Bunun yanında bir psikiyatriste ve yeme alışkanlığınız için de bir diyetisyene görünmeniz yararlı olacaktır.
2 Kasım 2020
Psikologofisi Uzmanı
Kendinizi aç bırakırsanız bir süre sonra dayanamazsınız ve birden diyeti bırakıp çok aşırı yemeye başlarsınız. Bu yüzden kendinizi aç bırakmak çözüm değil. Dengeli ve sağlıklı bir beslenme tarzını benimseyerek hem doyana kadar yiyip hem de kilo kontrolünü sağlayabilirsiniz. Buna başlamak için öncelikle diyet ve kilo ile ilgili yanlış algılarınızı düzeltmemiz gerekiyor, sonrasında sağlıklı bir yaşam tarzına kavuşmak çok daha kolay olacaktır :)
31 Ekim 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar ben uzman klinik psikolog Gizem Turgut. Anladığım kadarıyla çok yemek yemek sonrasında suçluluk hissetme gibi bir kısır döngünün içindesiniz ve bununla tek başınıza baş etmekte zorlandığınız için bir uzman desteğine ihtiyacınız var. Eğer bu konuyu benimle birlikte çalışmak isterseniz çevrim içi olduğum zamanlar için randevu oluşturmanız yeterli olacaktır.
7 Kasım 2020