çok büyük bir sorunum var ama ne olduğunu bulamıyorum
Kendimi bildim bileli, her şey ne kadar yolunda olursa olsun gün içinde ne kadar eğlenirsem eğleneyim kendi kendime kaldığım çoğu zaman ne olduğunu bilmediğim bir eksiklik hissediyorum. uzun zamandır da çok istediğim şeylere sahip olmam, sevdiğim insanlarla sevdiğim yerlerde olmam benim için herhangi bir anlam ifade etmiyor evet günün çoğunda gülüyorum keyfim yerinde oluyor ama bir an herhangi bir yere veya herhangi bir kimseye ait olmadığımı fark ediyorum. içimde asla dolmayan bir boşluk var. 20 yaşındayım ailem ve arkadaşlarımla aram iyi, sevdiğim birisini kaybetmedim, dışarıdan bakılınca sorun sayılabilecek bir şeyim yok.
11 Mayıs 2021

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, yaşadığınız ait olmama duygunuz nedeni, şuan yaşamakta olduğunuz ilişkilerle bağlantılı olmayabilir. Bu duygunun nedeni daha çok çocuklukta aile içinde düşünce ve duygularının kabul edilmemesi veya ailenin çocuğa yeteri kadar ilgi ve sevgi göstermemesi olabilir. Bunları yaşayan çocuklarda yalnızlık ve terk edilmişlik duygusu yetişkinlikte yoğun olarak yaşanabilir. Hikayenizi tam olarak bilmediğim için yasadığının duygunun nedenini anlayamıyorum, bunlardan farklı bir nedeni de olabilir. Bu yüzden, en yakın zamanda psikologlarımızdan randevu alırsanız, hikayenizi dinleyip size daha sağlıklı bir şekilde yardımcı olacaklardır.
11 Mayıs 2021
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, içinizdeki boşluk hissi ve bir yere ait hissedememenin altında derin yaşanmışlıklar vardır. Kimi zaman bunların ne olduğunu bilemesek anlayamasak da bir şeyler yolunda gitmemektedir. Kimseyi kaybetmemiş olabilirsiniz ancak hayattaki tek kayıp ölüm değildir. Ayrılıklar veya bazı duyguların tatmin edilmemesi de kayıptır. Sizin hayatınızdaki boşluk hissinin nedenlerini anlamak ve bu durumun değişmesi için görüşmelere başlamanızı öneriyorum.
11 Mayıs 2021