• Soru Sor
• Delirmekten korkuyorum, zihnim çok bulanık.
Delirmekten korkuyorum, zihnim çok bulanık.
Bundan üç hafta önce uykudayken birden kalp çarpıntısı ile uyandım. İlk olarak kalp krizi geçirdiğimi zannettim. Daha sonra mide bulantısı, titreme oldu. Ama zaman geçtikçe acaba deliriyor muyum? Şizofren olur muyum? Ya dünya ile bağlantım koparsa ? Gibi saçma sapan korkularım olmaya başladı. İşin garip kısmı kendimi buna inandırmaya çalışmam. Bunlar oldukça midemin üzerinde heyecan gibi garip bi his beliriyor. Bulantı başlıyor. Takıntı haline geldi ve önüne geçemiyorum. Bazen beynimin durduğunu hissediyorum. Hayata küsmüş durumdayım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
13 Kasım 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar. Ben Uzm. Klinik Psk. Gizem Turgut. Anladığım kadarıyla sizi telaşlandıracak fiziksel bir sıkıntı yaşamışsınız ve buna kalp krizi geçirdiğinizi düşünme, delirdiğinizi düşünme, vs. gibi sizi daha da telaşlandırak düşünceler yüklemişsiniz. Eğer kalp çarpıntısına neden olan durumu anlamak ve bu durum karşısında sizi daha da telaşlandıran düşüncelerinizi ele almak ve yeniden yapılandırmak isterseniz sistem üzerinden uygun olduğum zaman dilimlerine bakıp size uygun bir saate randevu oluşturabilirsiniz.
25 Kasım 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar , öncelikle, bilişsel düzeyde farkında olup bazı şeylerin yolunda gitmediğini fark etmeniz bile büyük bir adım tebrik ediyorum öncelikle. Geçmişinizle ilgili Travma destekli, kaygı temelli durumlar belirli semtomları ortaya çıkarabilir muhtemelen akut durumdasınız ve panik atak belirtileri , vücüdunuzda fizyolojikmiş gibi görünsede somatik bir durum olması kuvvetle muhtemel. Belki bir çok kez hastaneye gittiniz tekikler yapıldı ama herhangi bir problem olmadığı söylendi. İçiniz müsterih olsun özellikle Aksiyete bozukluğu, panik atak , duygulanım ve duygu durum bozuklukları benim uzmanlık alanım. Bireysel anlamda detaylı bir görüşme sağlayabilirsek faydalı olabilir. Halledilmeyecek bir sorun değil müsterih olun ve müsait bir vaktinizde randevu için planlama yapabilirsiniz... Uzman Klinik Psikolog Ahmet Ali SUNAY
25 Kasım 2020