İletişim: [email protected]
logo
psikologofisi.com destek
psikologofisi.com

Depresyon

Ben secita 15mg ilaç kullanıyorum.ama yine mide bulantım baş dönmem arada oluyor ataklar tekrarlıyor acaba ilaç dozumu düşük sabahları kötü uyanıyorum ellerim vücudum titriyor beynim bulanık oluyor. Şimdiden çok teşekkürler
Tarih : 26.04.2020 Yazar : Anonim Kullanıcı

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar

Psikolog

Merve Karakuş

Bizlerin İlaçla ilgili bir konu da yetkimiz olmadığı için size ilaçları yazan psikiyatrla görüşmeniz daha doğru olacaktır. Ama depresyon konusunda terapi almak isterseniz bizlerle görüşebilirsiniz.

Psikolog

Artun Ergül

Merbalalar. İlaç kullanımı ile ilgili önerileri psikiyatri uzmanları vermektedir. Biz psikologlar sizlere psikoterapi ile destek vermekteyiz. Yaşamış olduğunuz rahatsızlık ile ilgili altta yatan sebepleri araştırmak ve size uygun çözüm önerileri sunmamız için size terapi hizmeti verebiliriz. İyi günler dilerim.

Kullanıcı Yorumları

Kullanıcı Yorumları

Bu sayfada yer alan yorumlar, ilgili uzmanın doğrudan veya dolaylı talebi ve/veya ricası olmaksızın, ilgili kişi tarafından bağımsız olarak yazılmaktadır. Psikologofisi.com'un temel amacı psikoloji alanında halkın bilinçlenmesini sağlamaktır. Psikologofisi.com bir başvuru hizmeti değildir ve herhangi bir Sağlık Hizmeti Sağlayıcısını tavsiye etmemektedir veya desteklememektedir.


Türkiye'nin en büyük terapi platformu!
webrazzi
microsoft
egirisim
btmagazine

Bir dakikada
psikoloğa bağlanın