Düşünmekten uyuyamıyorum
Başım agriyor.mesela bi arkadaşımın daha fazla neden güldüğünü düşünüyorum kartımdaki 1 liranın neden eksildiğini düşünüyorum yeni girdiğim is çok güzel ama yapamayacağımı düşünüyorum.butun dusuncelerim hep olumsuz ve bundan kurtulamıyorum
13 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar , gereken ilk adımımız kendinizi tanımlayabilmeniz ve farkındalığınız. Bu adımı geçtikten sonra psikolojik araştırma ve destek alma talebi, harikasınız. Öncelikle şunu belirtmek isterim yaşadığınız bu olumusuz tekrarlayıcı düşüncelerin altında muğlak olan ve komorbid ( yani eşlik eden bir çok stres kökenli semptom olabilmekte ) durumları tek tek incelememiz gerekiyor. Korkulucak bir durum söz konusu değil müsterih olun. Önceliğimizin sizi rahatsız eden fiziksel problemleri ortadan kaldırmamız için bir kaç yöntem ile başlicaz, buz kesilme , kasılma, terleme, nefes darlığı, kalp çarpıntısı, sıcaklık, gerginlik gibi tekrarlayıcı olumsuz semptomları ortadan kaldıracağız. Süreç içersinde ilk görüşmede detaylıca bilgilendirme yapılıcaktır. Mühim olan istikrarlı ve karalı terapötik ittfikaımıza güvenmeniz dediklerimi harfiyen uygulamanız. Bu problemle gelen ilk danışanım değilsiniz o yüzden , halledilebilir bir problem olduğunu asla unutmayın. Problemin ne olduğunu tanımlayabilmemiz için , çünkü başka bir şeyde olabilir detaylıca görüşmemiz gerkiyor belki kolay belki süreç içersinde halledilebilr olacağını unutmayınız.d avar. Seans almanızı tavsiye ederim özgüvenizi artırmak ve bu olumsuz düşüncelerden kurtulmanız için yardımcı olabilirim. Unutkanlığınız nasıl? kan değerleriniz b12 depo demiri bunlarıda baktırmanızda fayda ve Randevuyu geç olmadan oluşturmanızda ve en yakın zamanda görüşme sağlamamızda fayda var... Uzman Klinik Psikolog Ahmet Ali SUNAY, sistem üzerinden randevu oluşturmanız yeterli... Görüşmek dileğiyle, hoşçakalınız...
14 Eylül 2020