Evlilikten korkuyorum
Bir evlilik yaptım yaklaşık 3 sene önce ve ciddi hasta birisiydi şizofrendi dayak eve kapatılma piskolojik şiddet Yani şiddetin her türlüsünü yaşadım ve şükür ki boşandım. 25 yaşındayım ve evlilikten cideen korkar hatta nefret eder haldeyim erkeklerden nefret ediyorum bir daha evlilik düşünecek durumda bile değilim. Ama böyle olmaması lazım bunun düzelmesini istiyorum öyle ki evlilik le ilgili tek kelime eden insanlardan bile nefret eder hale geldim
16 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Çok zor bir süreçten geçmişsiniz. En sağlıklısı evliliğiniz bitme aşamasında bir profesyonel destek almak olsa da siz buraya yazarak ilk adımı atmışsınız. Gelin şimdi görüşelim ve bu korkularınızı aşmanızda size yardımcı olalım. Travmatik olaylar yaşadıktan sonra bazen tek başına bunları aşabilmek mümkün olmuyor ama bir çözümü var merak etmeyin.
19 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, evlilik yaşamınızda olumsuz faktörler bu düşüncelerinize neden olmuştur. Fakat bütün evliliklere genelleme yapmak pek sağlıklı olmayacaktır. Evliliğe karşı korkularınızı ve olumsuz düşüncelerinizi değiştirmek ve bunları yenmek için psikolojik destek almanız, üstesinden gelmek için iyi olacaktır.
17 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, Yaşadıgınız bu ağır travmatik durumlar sonucunda evliliğe bu şekilde tepkisel yaklaşmanız normal bir şey. Öncelikle bir uzman yardımıyla yaşadıklarınızın sizin üzerinizdeki etkilerini hafifletmenizi öneririm daha sonra evliliğe bakış açınız da beraberinde değişecektir zaten. Sağlıklı günler diliyorum,
17 Eylül 2020