Merhaba benim sorunum oğlumla
Üniversite son sınıfta okuyor kendine yaşamayı arkadaşlarıyla konuşmayı seven birisi bizden uzak akrabalardan uzak ne buyuk ne kucuk bilen birisi oldu cikti son 3 yildaki bir değişim ona ulaşamıyorum bu bizi cok üzüyor. Bu pandemiden dolayi evde olduğu için anlaşmazlıklar çoğaldı zaten odasında yemekten yemeğe görür olduk sakallarını bıyıklarını değişik kesimler uyguluyor dünde kaşının birini kesmiş ne yapacağımı nasil davranacağımı bilmiyorum yardımcı olurmusunuz
13 Ekim 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Merhaba, Belli ki oğunuzla aranızdakı duygusal bağ çok fazla zayıflamış, birbirinize yabancı hale gelmişsiniz. Öncelikle nasıl bu duruma gelindiğini kendinizi sorgulayarak işe başlamanızı öneririm. Unutmayın, karşı tarafta kusur bulmak her zaman en kolay yoldur ve bizi çözüme ulaştırmaz. Daha sonra karşınızda minicik yürümeyi yeni öğrenen oğlunuz varmış gibi hayal etmeye çalışın. Sıfırdan başlar gibi yeniden bir anne-çocuk bağı oluşturmak için çalışın. Bunun ilk ve en önemli adımı oğlunuzu yargılamamak ve suçlamamak. Çünkü olduğu gibi kabul görmeyen kişi kendi içine kapanır. İkinci önemli adım ise onu samimi bir şekilde tanımaya çalışıp onunla yakınlık kurmaya çalışmak. Sağlıklı günler diliyorum,
15 Ekim 2020
Duygu  Güner
Duygu Güner
Merhaba sevgili danışan, Bunun için size anne- oğul terapisi uygulamak isterim. Ama öncelikle oğlunuzla bireysel görüşmek isterim. İkna edebilirseniz oğlunuzu size yardımcı olmak isterim. Psikolog Duygu Güner
15 Ekim 2020