Öfkemden benliğimi kaybediyorum ne yapmalıyım?
Ben küçükken psikolojik baskıyla büyüdüm bu yüzden tüm her şeyi dışıma vuramadım içimde sakladım lakin ergenliğe girdikten sonra aileme karşı gelmeye kendi hükmümü vermeye başladım tabi bu da aramızda özellikle de babamla iletişimde kopukluk sağladı baba kız ilişkimiz olmadı sanki iki yabancı gibi aynı evde yaşam sürüyorduk baba sevgisini tam anlamıyla hissedemedim lise zamanlarımda ilgilenmye başladı ben yanlış bir şeye sapmayayım diye fakat o da kısa sürdü son 2 yıldır babam bizi terk etti annemi aldattı ve başka bir kadınla hayat sürüyor ve sorunlar evde her gün gündemde ailedeki herkes bize geldiğinde aynı konuyu konuşuyorlar işin en kötü tarafı da babamla eskiden çok az sohbet ederken şimdi aileden tek ben muhattap oluyorum evin her sorununu ben iletiyorum parayı ben istiyorum vs vs bütün iletişim bağı ben oldum bununla beraber tüm herkes benim hayallerime de karışmaya başladı benim hayatımı onlar organize ediyorlar bana kimse ne istiyorsun diye sormuyor anlayacağınız ne yapacağımı bilmiyorum
14 Eylül 2020

Uzmanların bu soruya verdiği yanıtlar
Psikologofisi Uzmanı
Günlük tutmanızı, duygularınızı ve düşüncelerinizi her gün yazmanızı öneririm. Nefes egzersizleri ve meditasyon öfke probleminize iyi gelecektir. Rahatsız olduğunuz konuşmaların olduğu ortamdan uzaklaşın ve kendi ilgi alanınıza yönelin.
29 Eylül 2020
Psikologofisi Uzmanı
Merhabalar, öncelikle teşekkür ediyorum kendinizi açtığınız ve farkındalığınız için, kendinizi tanıyıp dile getirerek asıl adımı atmış bulunuyorsunuz. Aile içerisinde yetişme koşulları çerçevesinde belli başlı dönemlerimiz mevcut bu özdeşim dönemleri bizi biz yapan şeyler, anladığım kadarıyla geçmiş travmalarımızdan dolayı güzel bir çocukluk geçirmediğinizden bahsediyorsunuz. Aileniz ve babanızla yarım kalmışlıklar sizi kaygıya yöneltmekte ve stresörlerinizi tetiklemekte, Aile bağlamı ve sizin neler istediğinizi detaylıca irdeleyip bu kaygılardan kurtulup sıralı bir şekilde çözüm yolumuz belirleyecek olan planlamaları yapmamız gerekiyor. Sizden tek istediğim böyle bir durumla ilk kez karşılaşmıyoruz. Tek değilsiniz, bu sorunun üstesinden gelebilmemiz için önce sizin kendinize ve bana inanmanız gerekiyor. İlk adımı atmanız önemli , bu süreç sizde duygulanım ve duygu durumunuzu tetiklemiş olup belki duygu yitimine neden olmuş olabilir. Derinlemesine inceleyip , birlikte üstesinden gelebiliriz. UZMAN KLİNİK Psikolog Ahmet Ali SUNAY Randevu oluşturmanız yeterli... Unutmayın kilit de sizsiniz anahtar da... Sağlıcakla kalın...
14 Eylül 2020